If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чел съм за сериините номера.За 3те ключа ,че са за предпочитане и както казва колегата по горе че трябват 3 номара за запалването защото махне ли се акумолатора после става лошо ако ги нямам.Четох и за частите,но там неможе да ти стане напълно ясно .Там пише цената на частите от преди 6 години ,а в по новите мнения ги няма цените на тия части който ме вълнуват.Четох,че навигациите на служат в България (което е разочароващо малко).Четох някъде ,че е най-клатушкащата се кола в завой и адски нестабилна.Май в друг форум беше.Чел съм и за прослувутите проблеми с електрониката което не ме учудва при италянските коли това си им е навик.И аз имах такава да се не засегнете.Абе по прочетох си доста ,но във всяка тема първите 3-4 мнения са свестни и после се започва спор . и хептем се обарквам
Lordliness e много прав!
Тая кола се купува със сърце.
Като я покараш 1 км, ще усетиш дали е твоята кола или не.
Много е важно ако има начин да и се направи една диагностика и преглед на по-важните неща.
Това може ти спести доста средства и нерви за в бъдеще.
Че 166 е адски нестабилна в завой може да го пише само някой,дето я е виждал на картинка,но не вярвам да е в този форум. Иначе с две думи: прекрасна кола с много добър двигател и окачване, за съжаление трудни и скъпи(това зависи и от джоба,де) за поддръжка в България поради високата цена на свестните части и най-вече поради липсата на достатъчно добри сервизи (не важи за София). А на мен почва да ми става интересно: да отворим ли една тема или анкета за това - колко от нас не биха я купили,ако бяха наясно с поддръжката Подозирам много интересни резултати
Мен лично не ме интересува колко е скъпа поддръжката нито колко гори колата,, харесвам я удобна ми е , това е повече от достатъчно, мразя да правя тънки сметки.Това, че е дизел- просто така се случи.
Колега,
да допълня и аз - ако си купиш свестен екземпляр няма да се притесняваш от ремонти, защото ще са пренебрежимо малко във времето. Във всеки пост където пиша за това давам примера със мойта. За близо 3години(още няколко месеца) съм направил само първоначалното необходимо обслужване(разбирай ремонт защото не съм сменил само масло и филтри) на стойност около 2000лв. До сега нищо съществено не съм пипал по нея освен разни дреболии които определям като козметични(опа излъгах малко - преди две седмици ми оправиха ABS централата за 30лв). Основно разходите са за масла и филтри, но няма кола в света , да не ги иска тези разходи. Относно разход на гориво малко относително, защото зависи от стила на каране на даден човек - при мен е заводския на дълго 5,6 градско 10,5 на 100. Окачване колегите вече са ти отговорили малко сложно направено, но ако се сложат свестни части забравяш за него. Относно цените на частите се ориентирай сам защото на различни места са различни и то коренно с порядък - това също го има дискутирано в темите. Относно сервизите - свестните са наистина малко особено в провинцията - наскоро имаше тема за един дето иска да вземе 2000лв за нещо което в други сервизи вероятно струва 500-600лв.
Успех в търсенето и дано намериш това което търсиш, а след това да се похвалиш тук.
sigpic Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г
Айде и аз да се изкажа на мегдана.
Първото и основно нещо при тая кола е, че те кара да се усмихваш като идиот всеки път като се качваш в нея. Вози прекрасно, тиха е вътре, имаш клима със сигурност, 6-скорости, прекрасен разход и не на последно място- колата изглежда удивително и я няма на всеки ъгъл. Цените за ремонтите са колкото на друга кола от тоя клас, но Lordliness e прав, че окачването е сложно и скъпо, САМО ЧЕ може да се рециклира "бли кесеф", както казват евреите, или казано по нашему "за без пари".
За две години и половина съм сменил съединител за около 650 лева, демпферна шайба за 160 лева, горивен филтър за 25 лева и сега предстои датчик колянов вал за около 60-70 лева.
Има си слаби страни колата разбира се. Фаровете често са за рециклиране, често "яде" гумите отвътре, има течове на антифриз и капе точно върху едни релетав конзолата, но това все неща понисими и се ремонтират пак не скъпо.
Разхода- с моето шофиране (разбирай спазване на ограничения) извънградско 5.5 л/100км до 6л/100км. Градското и зиме и лете е между 9 и 11л/100км.
Но всички са прави - ако си правиш тънки сметки- ще ти излезе през носа. Това не е кола за таксиметрови шофьори. Купуваш да и се радваш на екстрите и возията. Ако ти трябва нещо евтино, с нисък разход и никаква поддръжка ти препоръчвам Форд Фиеста 1.8D '91 година. Преди време имах подобен Форд, но Орион. За 25 000 км не му смених никога маслото, както и която и да е друга част.Почти никога не се счупи и харчеше малко. Въпреки всичко ще си купя нещо подобно пак, само ако някой ми насочи пушка към главата. Ако ме разбираш добре...
166 е супер, вземай я и не го мисли, само да не си я вземеш с последните си пари, за такава кола 2-3 хилки е нормално да дадеш в следващите 1-2 години, ако искаш да си я направиш кукла и повече .. Относно стабилността в завой, колата е много стабилна, но тръгне ли ще се въртиш като пумпал, казвам го от опит, такива коли тръгват много "изведнъж" докато тия с по-лигавите окачвания и гуми като тръгнат дават повече време за реакция, просто щото си с по-малка скорост в завоя
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Айде и аз да се изкажа на мегдана.
Първото и основно нещо при тая кола е, че те кара да се усмихваш като идиот всеки път като се качваш в нея. Вози прекрасно, тиха е вътре, имаш клима със сигурност, 6-скорости, прекрасен разход и не на последно място- колата изглежда удивително и я няма на всеки ъгъл. Цените за ремонтите са колкото на друга кола от тоя клас, но Lordliness e прав, че окачването е сложно и скъпо, САМО ЧЕ може да се рециклира "бли кесеф", както казват евреите, или казано по нашему "за без пари".
За две години и половина съм сменил съединител за около 650 лева, демпферна шайба за 160 лева, горивен филтър за 25 лева и сега предстои датчик колянов вал за около 60-70 лева.
Има си слаби страни колата разбира се. Фаровете често са за рециклиране, често "яде" гумите отвътре, има течове на антифриз и капе точно върху едни релетав конзолата, но това все неща понисими и се ремонтират пак не скъпо.
Разхода- с моето шофиране (разбирай спазване на ограничения) извънградско 5.5 л/100км до 6л/100км. Градското и зиме и лете е между 9 и 11л/100км.
Но всички са прави - ако си правиш тънки сметки- ще ти излезе през носа. Това не е кола за таксиметрови шофьори. Купуваш да и се радваш на екстрите и возията. Ако ти трябва нещо евтино, с нисък разход и никаква поддръжка ти препоръчвам Форд Фиеста 1.8D '91 година. Преди време имах подобен Форд, но Орион. За 25 000 км не му смених никога маслото, както и която и да е друга част.Почти никога не се счупи и харчеше малко. Въпреки всичко ще си купя нещо подобно пак, само ако някой ми насочи пушка към главата. Ако ме разбираш добре...
Добре де, прав си. Има ирония го когато казвам аз, защото моя неработи в момента, поради развален електромагнит на съединителя на компресора, НО няма 166 без клима. Така, че човека ще си купи такава с климатроник. Работещ или не е друг въпрос.
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Аз ще я докарвам от Италия моята и там ги гледам по 1500 евро .Началото на октомври трябва да си купя кола и затова сега събирам мнения защото то си е след 1 месец кажи речи.Ами то ми е ясно,че още 1500 лева ще идат за регистрация ,масла и филтри и евентуално ролки(защото смятам ,че оригиналните ролки са най най).Аз съмхаресал една която е на 86 000 км .Но пък от друга страна нали знаете,че то и като се не кара чак толко пак не е на добре.Затова събирам отзиви.По принцип ми трябва по представителна кола,а не с гадните ефтини пласмаси.Добър ряз при изпреварвания затова ще е дизел и климатик.Друго не искам от една кола.Та да си кажа честно всички коли имат последните 2 неща ама 1вото май май само алфата го има като за тия пари и затова се замислям за такава.Аз съм от типа хора които минават по 50 000 на година само да се воза е и работа да си върша де.Та някой би ли ми направил груба сметка на цялото окачване да се смени отпред/отзад колко пари е за да знам да продължавам ли да търся Алфа.Пак да кажа,че то друга по представителна от тая с толко екстри няма на пазара де ,така че и аз незнам какво друго да търся.
Колега защо не си потърсиш кола от тук. Имам в предвид регистрирана. Не сме много хората дето караме такива машини и повечето сме малко или много маняци. Мисълта ми е че вероятноста да попаднеш на читав екземпляр тук ми се струва по вероятно отколкото в Италия. Ще вземеш от там за 3000, докарване, обслужване, регистрация и някой и друг ремонт и то отидоха още 2000. За 5000 мисля че тук ще вземеш нещо добро.
Comment